2009. november 1., vasárnap

Novemberi kihívás, avagy "Már olyan régen el akartam olvasni!"



Nem szeretném a szokásos közhellyel kezdeni, hogy "atyaég, máris itt van az év vége!", de azért meg vagyok ám lepődve. Ez az év sem volt hosszabb, mint a többi.:-) Ezúttal egy vérbeli őszi kihívásra invitálok mindenkit így november elején, aki vevő rá (bár nem sokan maradtunk így a végére, lehet még visszacsatlakozni...:-))!

A kihívás:
Szerezz be (ha még nincs meg) és olvass el egy olyan könyvet, amiről már sokszor hallottál, akár gyermekkorod óta mindig a kezedbe kerül vagy "szembe jön" a történet, a cím, a megfilmesítése, de még valahogy soha nem került rá sor!

Egyéb a szabály vagy megkötés nincs is. És persze lehet több könyv is belőle a hó végéig.;-)
Kíváncsi vagyok viszont majd, hogy ilyennek képzelted az (eredeti) művet vagy csalódtál, netán még jobb, mint gondoltad volna?

Szeretettel várom az olvasónaplókat!:-)

2 megjegyzés:

KitCat írta...

Szia!
Bár nem ismerlek, nem tudom ki vagy, milyen a blogod, de Viánál(Urban Eve) láttam a linket és szembejött velem ez az olvasós kihívás, így ha nem haragszol, kitettem magamnál is, hogy írásban is biztassam önmagam meg még pár embert az olvasásra.
Üdvözlettel: KitCat

Tina írta...

Köszönöm!:-)