2009. november 6., péntek

Hogyan végezzünk lomtalanítást Önmagunkban?

Klassz és egyszerű módszert találtam, nagyon hasonlóakat a stresszoldás során is szoktam használ(tat)ni. Tessék csak kipróbálni!

---

Én úgy szoktam csinálni, hogy meditációban először átgondolom, hogy:
  • Mely dolgokra van szükségem, és melyektől szeretnék már megszabadulni?
  • Mi az ami az enyém, és mi az, amit másoktól vettem át?
  • Mi az, ami hátráltat, akadályoz, és mi az, ami előbbre visz?

A kapott válaszok alapján elég jól képbe jövök, hogy mit kellene kidobnom.

Ekkor elképzelek egy ablakot a belső világom falán, amelyet kinyitok és elkezdem kidobálni a feleslegesnek ítélt tudattartalmakat. Ezt el is képzelem, és látom, ahogy kézzel, lapáttal, majd egy szállítószalaggal kiszórok minden haszontalant, a saját világomon kívülre.

Ezt csinálom úgy 5-30 percig, mikor mennyi kell a nagytakarításhoz, majd becsukom az ablakot és átgondolom a történteket, befejezem a meditációt.

Pár hetente, vagy havonta egyszer elvégezve ezt a gyakorlatot, jelentős mennyiségű "szeméttől" tudunk megszabadulni. Megéri.

---

Szerintem is!:-)

Forrás: onmegvalositas.hu

Nincsenek megjegyzések: