2009. május 22., péntek

Májusi új helyek...

Atyus ma az alábbi hírrel érkezett:
"(...) tegnap életemben először voltam hastáncolni. Már többször akartam, de most jött el az ideje, megvolt a hely és volt kivel mennem. Hozzá kell tenni, hogy soha életemben nem táncoltam még, mármint nem jártam táncolni még hobbi szinten sem. Mondjuk nem tartom magam botlábúnak, csak egyszerűen mindig más volt a hobbim. Szóval voltam tegnap. Nagyon kemény volt, most jó kis izomlázam van. :) De mindenképpen megyek még. Terveim szerint heti kétszer. Remélem sikerül ezt betartanom. Az alakomnak sem árt, és a nőiességemet is fejleszti.;) :D Szóval nem tudom, hogy ez új helynek számít-e,de gondoltam megosztom veled, főleg, hogy volt is erről cikk a blogodban."

Hát hogyne, igazán örülök neki és sok-sok örömet Neked a táncban!:-)

---

Az én "új helyem" a májusi kihívás kapcsán egy régi álom beteljesülése volt... Tudom, tudom, "bunda", hogy a saját kihívásomra ilyesmivel jövök, de mentésgemre szóljon, hogy amikor az év elején kitaláltam ezt a havi kihívásosdit, akkor még fogalmam sem volt róla, hogy eljutok LONDONBA!:-))) Voltak nagyvárosi és vidéki élményeink is, nagyon élménydús és kellemesen fárasztó 4 napot voltunk kint anyuval. Vagy csak ennyit írok vagy egy egész kisregényt... Felejthetetlen volt.:-)


Nincsenek megjegyzések: