2009. május 28., csütörtök

Gyöngyösi séta

Nagyon kellemes meglepetésként ért az imént, hogy egy régi kolleganőm-barátosném is csatlakozott a kihívásokhoz! Orsi Gyöngyösön járt és fantasztikus képeket kaptam tőle:

"Az utóbbi időben is lelkes látogatója lettem Tündérligetnek, és nagyon tetszett a májusi kihívásod. Ezért rögtön csatlakoznék is. Kb. két hete voltam Gyöngyösön, ahol a főtéren és a közeli pincesoron borünnepet tartottak. Eddig csak átutazóban jártam itt és őszintén megvalva, nem is tartozott az álomúticélok közé. De egy-két pohár bor és kemencében sült kenyérlángos között szétnéztünk a városban és a környéken. Van itt jópár bájos, régi épület gyönyörű kapukkal, szökőkutak, innen indul a kisvasút a mátrába, és 15 percre a központtól hangulatos szölőskertek pincesorral. Ízelitőül csatolok pár képet."













1 megjegyzés:

Rita írta...

Nekem az első és az ötödik kép teccik legjobban :o)