2010. február 21., vasárnap

Az elmúlt négy napban...

... hat bátor jelentkezővel belevágtunk egy újabb nagyszerű jobb agyféltekés utazásba: ők is rajzolni tanultak. Pontosabban megtapasztalták, hogy már TUDNAK is rajzolni - csak eddig nem hittek benne, nem tudtak róla.

Köszönöm a lelkes részvételt és ezt a jó hangulatú hosszú hétvégét és további hasonló sikereket kívánok Nektek az élet minden területén!:-)

Íme a csodaszép művek és az élmények zanzásítva a résztvevőktől pár mondatban:



"Nagy szükségünk van arra, hogy elmélyüljünk egy teljesen improduktív tevékenységbe, mint a rajzolás. Nagyon érdekes volt az új látásmód, amit tanultunk."



"Nagyon jó volt átélni a közösség élményét és egy másfajta látásmódot ismerhettem meg. Hihetetlennek tűnt, hogy négy napig ennyit csak magammal foglalkozhattam...!"



"Megtanultam rajzolni!:-) Eddig úgy volt, hogy nincs kézügyességem, így rajzolni sem tudok. Nagyon érdekes volt megtapasztalni, hogy mégis tudok és eddig sem voltam ettől annyira messze, amennyire gondoltam. Csak négy napra.:-) Nagyon stresszes volt az elmúlt időszak az életemben, rengeteg kisebb-nagyobb konfliktussal. Most sokkal nyugodtabb vagyok. Nagyon jól éreztem magam, boldog vagyok, hogy itt lehettem, várakozáson felül sikerült ez a négy nap!"



"Siker! Sikerült, amit nem hittem el, mert ismét nem bíztam magamban. Elsajátítottam a rajz technikáját, amire régóta vágytam! Kedves emberekkel ismerkedtem meg, egy BIZALMAS jó hangulatú légkörben töltöttük ezt a négy napot. Örülök, hogy résztvettem, sokat tanultam, jót tett a lelkemnek! Köszönöm szépen, Tina!"



"Megtapasztaltam, hogyan kell úgy nézni, hogy lássunk is; hogy nem vagyok teljesen béna és jobban tudok rajzolni, mint azt sejtettem valaha is. Jól éreztem magam, jó volt, hogy négy napon keresztül csak magammal foglalkozhattam. Jól esett a csend, nem minősített senki, csak segíteni akartak."



"Sikerült elmélyülten koncentrálni és kézzel fogható eredményt produkálni. Lelassultam és kevesebbet "agyaltam". Újabb megerősítés a teljesség felé vezető úton, ami attól teljes, hogy tökéletes.:-) Nagyon jó volt a többiekkel osztozni örömben, nehéz pillanatokban és nagyon jó volt az egész tanfolyamnak a tempója, ritmusa."

Nincsenek megjegyzések: