2009. augusztus 13., csütörtök

"Igenek" az autóban

Már azt hittem, lassan elfogynak a lelkes törzstagok is a kihívásokról - és lám, mégsem!;-)

"Elmaradtam a júliusi kihívással, pedig sokszor gondoltam, hogy ma lesz a három „igen” napja.

Tegnap reggel elhatároztam erősen és tudatosan, hogy bepótolom a lemaradásom.

Kettőt sikerült összehoznom, ha egyáltalán megértettem a kihívást. (nem vagyok büszke magamra)

Piros lámpánál kéregetőknek nem szoktam pénzt adni. Ma a Kiscelli u és Pacsirtamező kereszteződésénél egy idős nőnek nem mondtam nemet, és a Népfürdő utcai felhajtónál az Árpád hídi piros lámpánál egy féllábú férfinak szintén igent mondtam.

Úgy gondolom elég toleránsan vezetek, de az erőszakosan tolakodókat soha nem szoktam magam elé engedni. Mivel ma „igen” napom van: minden autóst beengedtem, szinte mindenki megköszönte, ez engem is jó érzéssel töltött el.


Ennyi telt belölem:

Puszi: Kati."


Hogyhogy nem vagy büszke magadra...?? Hiszen éppen ennyi volt a dolog lényege!:-)



Nincsenek megjegyzések: