2009. augusztus 27., csütörtök

Egyik szitál, másik rostál...

Kihívás-teljesítés-eső a héten, kéremszépen! Csak ma 3 levél is várt a tárgyban...!:-)))

Érdekes, hogy nekünk nőknek mi jelent "most-aztán-megtettem-végre!"-teljesítményt. A kapott levelek alapján - ami persze nem szociális körkép azért - azt figyeltem meg, hogy egyrészt a fészek(rendbe)rakó-vonal, másrészt az "idő magamra"-téma került előtérbe elsősorban.

Rózsa kifest...

"Az augusztusi kihívásodra elküldöm az én "esetemet". Régóta esedékes volt már egy festés a lakásban. Először a fürdőszobát alakíttattam egy kicsit át (kusza gáz és fűtéscsövek) mert még február végén kaptam egy új mosógépet és az már kicsit nehézkesen fért el a régi jó kis Hajdu Energomat helyén, mert az olyan kis pici volt. :-) Lényeg, hogy miután elkészültek az átalakítással, belevágtam a fürdőszoba kifestésébe. Ehhez azért mertem végülis hozzákezdeni, mert előzőleg pár héttel ezelőtt a szomszéddal kifestettük a lépcsőház kb. 2/3 részét (a többi szeptemberben esedékes) és kiderült, hogy én is tudok ilyet, tehát nagy elánnal hozzáfogtam. Hát nem mondom, hogy tök egyedül olyan leányálom volt, de gyakorlatilag a ki és bepakolással, valamint az utómunkálatokkal együtt (takarítás) egy nap alatt kész lettem. Majd az előszoba és a konyha következett. Itt már volt segítségem a lányom és a barátja személyében. A neheze volt a konyha. Ott az derült ki, hogy falat vakarni és glettelni is tudok. :-D Most épp nagyon fáradt vagyok, de minden szép tiszta. Nem mondom, hogy tökéletes, de tudom, hogy mennyi munka van benne, úgyhogy a hibáival együtt szeretem az egészet és jó érzéssel tölt el ha körülnézek, hogy ez mind az én és segítőim ;-) munkája!"

Éva masszíroztat...

"Az volt a "feladatunk" augusztusra, hogy tegyünk valamit, amit nagyon szeretnénk már egy ideje. Nekem azonnal a gumiköteles leugrás jutott eszembe, mert azt úgy 15 éve mondogatom, hogy szeretném kipróbálni. De mivel egyáltalán nem tetszik az, hogy egy daruból ugorjak, annál inkább az, hogy egy szép környezetben, víz felett egy hídról, így sajna ezt nem tudtam megvalósítani egy hónap alatt. Amennyire én tudom, legközelebb Ausztriában vagy Horvátországban lehet ezt megtenni. Remélem egyszer meg tudom ezt oldani, és merszem is lesz hozzá.

Így a feladat egy igen kellemes, kényelmes végét fogtam meg. Thai masszázson vettem részt egy órán keresztül. Erre is nagyon vágytam. Nem azért, mert még soha nem voltam, hanem pont azért, mert egyszer már volt részem benne (ajándékutalványt kaptam). Szuper dolog ! Kipróbálásra érdemes élmény. Nem egyszerű érzés az, hogy egy ember (még, ha oly pici is mint egy thai lány) áll a hátadon, és jól belenyomja a lábujját :-) Nyögtem rendesen. De a végére új ember lettem ! Így remélem, nem utoljára volt erre lehetőségem."


Ketten pedig jógáznak...!

Kati küldte:





Remélem, Kati nem haragszik meg azért, hogy picit indiszkrét leszek a korát illetően, de az ő példája nagyszerű arra, hogy nem csak 20-30 évesen lehet valamit elkezdeni, hanem bizony már nagymamaként is! Külön szívből gratulálok hozzá!:-)

Ez pedig Vera élménybeszámolója:

"Hát akkor az augusztusi kihívás: Egy jóideje terveztem már, hogy elkezdek jógázni. Úgy gondoltam az augusztusi kihívás megfelelő alkalom lesz arra, hogy ebbe bele is vágjak. Azt hiszem szerencsés vagyok, mert találtam egy olyan jógi mestert, aki már 25 éve ezzel foglalkozik, és a gyakorlatok mellett még arra is van ideje (és kedve), hogy egy kis elméleti részt is átadjon nekünk. Beszél nekünk a jóga különböző irányzatairól, táplálkozási tanácsokkal lát el minket, érdekes eseteket oszt meg velünk, ajánl nekünk irodalmat. Így persze nem egy órásak a foglalkozások...
Tudom, hogy a mai stresszes világban mekkora szükség van a meditációra és a relaxációra, a befelé fordulásra, arra, hogy lecsendesítsük az elménket... A jógi mestertől ennek a lehetőségét is megkapjuk az órák során, ugyanis a gyakrolatok és a hasznos tanácsok, beszélgetések mellett, többször van meditáció és relaxáció is, ami nagy élmény számomra. Úgy érzem, hogy a legjobb helyre kerültem. :-)
A mester elhivatottságát jelzi, hogy egyetlen fillért sem fogad el az órákért (!), csupán az utiköltségét álljuk mi tanítványok.
Képes beszámolóval sajnos nem szolgálhatok, mert valahogy úgy éreztem, hogy ez nem az a hely, ahol fotózni szeretnék...
Annyit jegyeznék még meg, hogy van még egy "akkor ebbe belevágok" tervem, de úgy néz ki, az augusztusra már nem fér bele, tekintve, hogy csak pár nap van hátra. De ami késik, nem múlik! :-)

Köszönöm a kihívást! :-)"


---

Mi többiek pedig köszönjük a jó kis tippeket!;-)))

Nincsenek megjegyzések: