2009. augusztus 8., szombat

Flo és az igenek

"A júliusi kihívás könnyű volt igazából - az utóbbi időben megint hajlamos vagyok igent mondani, bár elsőre NEM jut eszembe - szóval inkább a "nem"-et kéne gyakorolnom...
Mióta Bars van, extrán "igen"ember lettem ;-) Ez utóbbit még sosem bántam meg - inkább azt szoktam, amikor nemet mondok neki...

Szóval:
1. Bár nagyon fáradt voltam, mégiscsak "táncoltam" Vele - be kell kapcsolni zenét, és utánozni kell amit csinál :-) Annyira édes volt, és olyan jót játszottunk!
2. Szintén jottányi erőm nem volt egyik délután, de mégis elmentem a fiúkkal az Állatkertbe. Nanáhogy jó volt :-) Pláne, hogy megláthattam a pici makit! Tüneményes, ahogy lovagol az anyja hátán :-)
3. Enni szerettem volna egy fagyit... de még nagyon meleg volt odakint (bár már 5 óra volt..) és Zuram is aludt, márpedig ha Bars nem sétál, és a nyakamba kell cipelni, hajjajj. De csakazértis nekiindultam Lurkóval. Szerencsére hajlandó volt motorral jönni, úgyhogy végig szépen gurult rajta, a fagyi rettentő jól esett, és hazafelé tök jól elszórakoztunk, úgyhogy a végén még a patakparton is sétáltunk egyet :D Apa meg kialudhatta magát :-))

Köszi ezt a kihívást is :-)"

Nincsenek megjegyzések: