2009. június 25., csütörtök

Istennő-nap

Közel két héttel ezelőtt egy hétvégi napon kivételes lazításban, feltöltődésben volt részem. A magamfajta "mindigcsinálokvalamit"-típusnak kifejezetten tágítja a komfortzónáját egy olyan teljes nap, amikor mást nem csinál, csak kellemes környezetben ül-fekszik és kellemes zene mellett meditál. A csakratisztító foglalkozás-sorozat kettes, szakrálcsakra-napján voltam.

Gondolkodtam már rajta, hogy mit tudnék írni róla, mert mindenképpen szerettem volna továbbadni, megemlíteni ezt a lehetőséget. De arra jutottam, hogy nem sokat tudok mesélni róla, mert ugyan nagy élmény volt, de nagyon személyes is. Így csak ajánlani tudom a foglalkozást azoknak, akik szeretnének egy teljes napon át csak magukkal foglalkozni, feltöltődni (pl. akik egyébként gyakran foglalkoznak más emberekkel), vagy azoknak is, akik bármely életterületen elakadást éreznek és ennek szeretnének a mélyére látni és megszabadulni végre a blokkoló érzéstől, helyzettől, személytől.

(katt a képre!)

1 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon izgalmasnak, érdekesnek tűnik. Már amikor mesélted akkor is úgy tűnt!Nézegetem!