2009. június 12., péntek

Az igenember

Elvileg vizsgára tanulok ma, szabit vettem ki ezért - gyakorlatilag pedig kora reggel a családot bölcsibe és állomásra leszállítva hirtelen ötlettől vezérelve egy dvd-kölcsönzőben kötöttem ki. Itt beszereztem egyrészt egy Harry Potter kötetet, majd kivettem egy filmet, ami nagyon-nagyon jól jött a napi alaphangulathoz!:-)

Jim Carrey több filmjével kapcsolatban éreztem már, hogy bármilyen idétlen dolgok is vannak benne (főként neki köszönhetően:-)), mégis bírnak mélyebb értelemmel és van valódi tartalmuk. Ez is ilyen. Ahogyan a "Minden6ó" vagy a "The Truman Show" vagy a "Liar Liar". Ez is jópofa limonádé tele klisékkel, agyatlan hülyeségekkel és mégis kellemesen megmozgat odabent is. Hűvösebb nyárestékre.:-)


1 megjegyzés:

Unknown írta...

Épp a múlt héten néztem meg én is... :)