2009. február 10., kedd

A klasszikus iskolapéldák...!:-)

Vera szinte már helyettem gondolkodik:-): ugyanis tökéletes példája a 3 kosárkája arra, hogy melyek a lakásban a klasszikus, "sunyi módon" energiaelnyelő, időről-időre felülvizsgálatra szoruló gyűjtemények: a kozmetikumok, a fűszerek (és egyéb konyhai tartós termékek) és a gyógyszerek!

"Nem volt nehéz dolgom, mert szeretem rendet, és nem az tartott sokáig, hogy rendet rakjak, hanem, hogy kitaláljam mit is vágjak rendbe. :-)
Aztán persze találtam három (!) dobozt is, amelyekben uralkodott némi káosz... :-)
Az egyik a fűszeres dobozom volt, amiben elsősorban nem rendet kellett rakni, hanem pár lejárt szavatosságú fűszert kellett kidobni... A következő áldozat a gyógyszeres doboz volt - hál' Istennek ritkán használjuk -, meglepődve láttam, hogy akad benne egy "kis" rendetlenség, és volt pár gyógyszer, aminek búcsút intettem (szintén a szavatosság miatt), de ki nem dobhattam, mivel veszélyes hulladék, tehát azok nem a kukában landoltak. És a harmadik doboz az volt, amiben a smink cuccaimat tárolom. Mondanom sem kell, itt is találtam olyat, aminek nem lett volna ott már a helye: beszáradt szempillaspirált, évek óta nem használt szemceruzát, stb. De ezúttal nem volt kegyelem, a szempillaspirál, nem használt rúzs, szemceruza boldogan örülnek a fűszerek társaságának a kukában. :-))"





Nincsenek megjegyzések: