2009. február 5., csütörtök

Egy kis kedvcsináló...

Emesétől!:-)

"Jelentem, elkészültem a feladattal, tovább tartott, mint gondoltam:O
Az íróasztal fiókja volt az áldozat, amit minden évben kb egyszer kiűrítek,mert minden épp nem aktuális kacat, dolog és lim-lom belekerül a mindennapok során. Szerintem nem függ össze életterülettel az, hogy mindig rendetlenség van benne, mert az íróasztalom sok helyen megfordult már a lakásban, a szobában, mégis mindig ugyanaz a sorsa.
Annyira gáz volt most a helyzet vele, hogy nem is mertem teljes egészében elküldeni a képet róla, a felét homályosítottam, hogy ne látszódjon, mi minden került oda:O Szögek, hajgumik, felismerhetetlen mütyűrök, tűk, régi számlák, jegyzetek, torta gyertyatartó, poháralátét-készlet ... és a többit el sem merem mondani. Sok mindent kidobáltam, de a legtöbb dolog a helyére került inkább, ki a fiókomból:))) (...) Hát előtte és közben elég ijesztő volt, akkor döbbentem rá, hogy mennyi mindent dobáltam én ide be... vagy egy éve nem mertem ezzel szembenézni:) Mindig csak bedobáltam valamit, ami útban volt és rá se néztem, hogy még mi van ott bent:) Szóval rémület és döbbenet:))) Utána meg persze jó érzés volt,megkönnyebbülés-féle, jó ez a "fellélegzik a lakás"-kifejezés, azaz én is valahol megkönnyebbülök. Ismerem ezt az érzést, időről időre rám jön egy átrendezhetnék, rendbetehetnék-mánia és akkor nincs kegyelem a kupiknak:)"

1 megjegyzés:

Ági írta...

Jelentem, egy adagot én is megcsináltam,de nem mertem előtte lefotózni:-)