2009. február 14., szombat

Bátrak előre!

No, örömmel látom, hogy "begyorsultunk"!:-) Atyus a minap egy egész raktárnyi rendrakással nevezett a témába - gratulálok!!:-)))

"Én a "lomosom"-ban raktam rendet. (...) Egyébként nagyon szeretem ezt a helyet, ide jövök kincsekért, ha alkothatnékom van. Sok kedves emlékem lapul itt a dobozokban. (Meg persze a jegyzeteim is itt vannak, amiknek talán még hasznát veszem egyszer. De ha én nem is, az öcsém biztos, mert ő is erre a szakra fog járni szeptembertől.) A szobám tetőtéri, és a szekrényt direkt a ferde falhoz tettük, hogy mögötte legyen egy kis helyem, a nem túl gyakran használt cuccoknak. Mint látható van belőlük bőven. :) Majdnem ráment egy napom, míg mindent kihordtam, átválogattam, kidobtam a szemetet, áttörölgettem mindent és szépen, rendben helyretettem. Mostmár sokkal szívesebben nézek be ide. Bár hozzáteszem, hogy az alkotáshoz szükségem van a "kreatív káosz"-ra, de az elég ha az asztalomon és a környékén megvan (persze csak nagy munka közben :D)"


Nincsenek megjegyzések: