2009. február 27., péntek

És még mindig február...!

No, ki hol tart? Várhatok még kisuvickolt polcokról és többzsáknyi szemétről képeket...?;-)

Annyira örülök, hogy a feladat alapvetően hálátlan volta ellenére ilyen sokan belevágtatok a pakolásba, rendezkedésbe, sőt, nagytakarításba és tapétázásba is, erre nem is számítottam!:-) Mert ugye az eredmény meg nagyon hálás tud lenni.

Még talán én is jövök fotókkal, előttem egy egész hétvége...:-))) Habár ha ilyen szépen süt a Nap, mint ebben a pillanatban is, akkor lassan a házból mostmár kimerészkedünk inkább a kertbe - és jöhet is a következő feladat..!;-) Még egy kis türelem!

Addig pedig:

Kata is elpakolt...!:-)

"Ha őszinte vagyok magamhoz be kell vallanom, hogy egyáltalán nem vagyok rendes... Nem, mégsem tudom annyira egyszerűen meghatározni, mert valójában nagyon szeretem a rendet ami a szépség tiszteletéből fakad nálam. Valójában bizonyos típusú rendetlenség is lehet esztétikus. Néhány könyv az asztalon, egy toll..De nem az ami nálunk szokott lenni. Ezért is gondoltam hogy csatlakozom Tina Tündérligetének februári játékos rendrakós felhívásához. Karácsony előtt volt egy nagyobb ilyen akcióm, de néhány dolog kimaradt. Pld a ruhásszekrény. Azért volt benne ekkora rendetlenség, mert nem érem fel és lusta vagyok odatolni a széket, ezért vasalás után csak betömködöm (így aztán rettentő sok értelme van a vasalásnak), meg azért is mert túl sok minden van benne. Fogtam magam és a törülközőket és ágyneműhuzatot átpakoltam az új hálószoba még üresen álló szekrényébe és mindent összehajtogattam. Így hogy áttekinthető igyekszem is vigyázni rá. A másik a régi fotóalbumok problémája, ezeket egy dobozba hajigáltam és a gardróbba süllyesztettem, viszont sokszor szükségem volt olyanokra amik ebben a dobozban voltak, nehéz hozzáférni így. Mivel a háló polcai is üresek voltak ide pakoltam legfelülre. Sokkal szebb és bármikor le tudom venni ha kell. A régi képeket nézegetve már körvonalazódott bennem hogy mi lesz a márciusi programom..."


3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Én is jövök még. Bizony ám! Rettegj rendetlenség! (Na jó, már túl vagyok a rendrakáson, csak fotószerkeszteni kell az eredményt, hihi.)

BoBo írta...

Én is készülök. Csak fotózni kellene közben:-)

izmiri írta...

bár az elhatározásom szerint még rakodtam egys-mást, de nem fotóztam. így csak felsorolom: rendet raktam a konyhaeszközök fiókjában, a sminkes cuccok között igen sokmindent leselejteztem, és vár rám egy ruháspolc, mert a lányom méretet ugrott, így szelektálnom kell. minden esetre a feladat kiadása jó ötlet volt, inspirált :-) köszönöm !