2010. december 21., kedd

Borbála napján a hó (Vadcic)

Vadcic-Adri karácsonyi üzenetét is én tolmácsolom Nektek. A neve alá azért beteszem a blogjának az elérhetőségét, hogy aki szeretné, megkukkanthassa a szépséges varrományait és gyöngyös munkáit. (Nekem máris van egy szép tavaszi táskám tőle!:-))

"Sokat gondolkodtam mit írjak Tina meghívására,hogyan próbáljam bemutatni magam,mivel foglalkozom, de a marketing-a mai világban elmarasztalhatóan-nem kenyerem.
Így arra jutottam,hogy  inkább egy téli versemet osztom meg veletek, ami egyben premier is:a blogos világban még nem idéztem magamtól.
Ezzel a kis verssel szeretnék mindenkinek Áldott, Békés, Boldog Karácsonyt kívánni!
vadcic-Adri

Borbála napján a hó

Borbála napján a hó

Ráfagyott sapkákra
Játékot csent komisz szemű
gyerekek szeme sarkába
Szánnal rajzolt párhuzamosokat
s apró lábakkal pontokat
Lihegő leheletekkel
elillanó párafoltokat
Pirossal arcot
Fehérrel tájat
Nevető gyermekkel örvendeztetett meg anyákat
A pörgő világ egy pillanatára
gyeplőt dobott,mintha az megállna.
"

Nincsenek megjegyzések: