2010. május 4., kedd

Lakásszépítés kreatívan

Nagyon szeretek rácsodálkozni egy-egy jópofa lakberendezési kiegészítő-ötletre magazinokban vagy a neten barangolva. Most ismét mutatok néhány nagyon ügyes, pénztárcakímélő ötletet Nektek is!:-)

1. Lámpa

Egy egyszerű (antik) borosüveg és néhány kagyló - és kész is. Nem kell elmenni a lámpaboltba, nem kell keresgélni, gondolkodni (pénz + idő), hanem egyből van egy egyedi szépséged!:-) Ha nem lámpa, hanem csak egy egyszerű dísztárgy lámpaernyővel, szerintem annak is mutatós.



2. Tábla

Egyszerűen imádom ezt a megoldást, amúgy is szeretem a tálcákat, úgyhogy ilyenem nekem tuti lesz a konyha-étkezőmben...!:-))) Pofonegyszerű, a hobbiboltban kapható különböző méretű nyersfa tálcákkal olcsó is és ismét egyedi a végeredmény. (A tálca szélét mintás szalvétával is lehet decoupage-olni.)



3. Dobozok

Az állandó hely- és tárolóhiány... Ismerős? Megintcsak: régi vagy új hobbiboltos dobozok lefestve és egy nagyon egyszerű kis házi készítésű polcra téve bárhol elférnek. Én ezekbe is beleszerettem...:-)



(fotók: countryhome.com)

Nincsenek megjegyzések: