2009. április 1., szerda

Rendhagyó április




Kinek mi jut eszébe erről a hónapról...?:-)

Nekem először is az, hogy nagymamám és én is ebben a hónapban születtünk (és az ő édesanyja is, akit már nem ismerhettem, ő ráadásul velem egy napon, érdekes), valamint aztán a hónap szeszélyessége és bolondossága a következő gondolatom... De az év "igazi" kezdete is ilyenkor van, asztrológiában például ilyenkor tavasszal, a Kos jegyével indul az időszámítás.

Egyszóval: felébredünk és "élni kezdünk", újra.

Nos, hát akkor kezdjünk élni!:-) Én arra gondoltam, hogy kezdjük rögtön azzal, hogy adunk. Egyszerűen, apropó nélkül.

A kihívás:
Lepj meg egy közeledben élő (lakó, dolgozó...) embert, akinek még soha semmilyen ajándékot nem adtál, valami saját készítésű dologgal! Fontos, hogy ne alkalomra, névnapra, szülinapra, eljegyzésre, bármi másra add az ajándékodat, hanem "csak úgy"!
Az említett 3 feltétel fontos volna: a saját késíztés, az előzőleg még meg-nem-ajándékozás és az "alkalomnélküliség".

Nehéz...? Szerintem is.
Mindent bele, Tündérek!;-)

És persze várom továbbra is a meghosszabított márciusi kihívás kapcsán az elültetett bokrok-fácskák képeit is! (És aki tavaszi nagytakarításra most kerít sort, az is bátran jelentkezzen, még az is ér!;-))

7 megjegyzés:

{Hana} írta...

Japánban is Ápriliban kezdődik az "üzleti év" :-) Ilyenkor kezdődik a suli meg minden :-)))

Schulcz Veronika írta...

Ez nagyon kedves kihívás! :-) Már tudom is, kit ajándékozok meg, és már sejtem azt is, hogy mivel (de ez még változhat).
A márciusi kihívásban én nem idő hiányában, és nem az időjárás miatt nem vettem/veszek részt - nem fogom semmire -, én vagyok a hunyó, egyszerűen nem szeretek semmilyen kinti/kerti földben túrkálós munkát végezni. :-/ Persze, pont ettől lett volna "igazi" kihívás... De a virágokat nagyon szeretem (csak azokat se nekem kelljen átültetni...). :-)

Tina írta...

Vera,
semmi gond, hiszen itt semmi sem "kötelező"...!:-) (Bár van olyan is, amit kipróbálunk és kiderül róla közben, hogy nem is olyan borzasztó.:-))

izmiri írta...

ez jó ! tetszik a feladat. kérdésem: megmondhatom neki, mikor átadom, hogy ez egy "feladat". vagy ez titok ???
furcsán nézhet :-)))

Tina írta...

Ezt Rád bízom, Izmi. Lehet, hogy valaki éppen akkor venné furán, ha megtudná, hogy "egy feladat miatt" kap ajándékot...? Nem tudom, ez már egyéni.

Annás írta...

Szia Tina!
Megpróbálok csatlakozni a játékokhoz, feladatokhoz, ha lehet. És persze, ha sikerül. Ültetnem is van mit, rendet raknom is... ajjajj!!! Érdekes, ajándékozni nehezebb...

Tina írta...

Szia Annás, örülök Neked, gyere!:-)
(Láttam ám a blogodat, nagyon tetszik!:-))