2009. április 29., szerda

Kolléganőnek is lehet....

... ajándékozni, ahogyan Éva tette:

"Ki ő ? Egy kolléganő, aki csodás természet: mindig mosolyog, mindig barátságos, és segítőkész, mindig előre köszön messziről. Napi kapcsolatban vagyunk, mert közel ül hozzám, és egy társfőosztály munkatársa.
Én már kaptam tőle apró ajándékot, de én még nem adtam neki, így megfelelt a feltételnek.Sokat gondolkodtam mi legyen az ajándék. Tudod, nem vagyok olyan húúú de nagyon ügyes kreatív dolgokban, így nem mertem belefogni ilyesmibe. Viszont úgy gondolom jól sütök, és főzök. Így egy múlt heti beszélgetésben megérdeklődtem mi Márti kedvenc házisütije. Óriási szerencsém is volt, mert nem egy bonyolult dolgot mondott, hanem a jó öreg, könnyű, de finom almás pitét. És tegnap el is készült :-) Finom lett ! Műanyag dobozba raktam szépen sorban, és egy arany masnival kötöttem át, hogy ajándék formája legyen. És ma reggel az irodában az asztal közepére helyeztem.
Mikor megérkezett és megtalálta, először nem értette, majd rájött ajándék, lassan arra is, hogy tőlem. Szavakkal nem tudom leírni mennyire örült. Boldog volt ! Nem tudom, mit gondol miért kapta, mert nem mondtam el, de minden esetre borzasztó jól sikerült az akció !
Szóval, köszönöm a feladatot !"



Hogy "miért kapta"...? Mert olyan nagyszerű ember, amilyen...!:-)

Nincsenek megjegyzések: