2009. március 29., vasárnap

Zöldikék az erkélyen

Éva - eddig egyedüliként! - böcsülettel' teljesítette a márciusi kihívást, hatalmas gratula neki!!:-)



"Azt hittem ezt nem tudom teljesíteni. Már az elején éreztem, erre rövid egy hónap :-) És tényleg majdnem. Esett a hó, hideg volt: kinek lenne kedve a kertre gondolni. Egy hétvége volt, amikor azt hittem itt a tavasz, de csak becsapni jött. Nos, minden esetre múlt héten vasárnap beszereztem a növényeket, ma pedig ládába kerültek. Most még fent vannak az erkély korláton, ha pedig megjönnek az egynyáriak, akkor szépen leköltöznek a lábakhoz, hogy szépen zöldeljenek, a virágok pedig színpompásan a korláton csüngenek majd. Viszont zöldikéink télen is gyönyörködtetnek majd remélem. Kíváncsi vagyok hogy bírják a jó meleg, napos erkélyünket. Minden esetre most örül nekik mindenki ! Régen tervezzük, hogy tuját, vagy ilyesmit szerzünk be, most rábírtál ! :-)"

Hát, igen... Én magam a már két hete említett ca. 30 db virághagymánál sajnos azóta sem jutottam tovább és ebben a hónapban már nem is fogok, azt hiszem, ahogyan rajtam kívül gondolom még sokan. Szokatlan egy márciusunk van, ez mostmár így alakult, de semmi gond. Ugyan természetesen lesz egy egészen más jellegű áprilisi kihívás is, de a márciusi cserjeültetős-kihívást ezúttal meghosszabítom még egy hónapig!;-)

Éva pedig, mint az e havi abszolút kihívás-teljesítő, megkapja a márciusi meglepetés-ajándékomat!:-)

2 megjegyzés:

Atyus írta...

Jaj de sajnálom,hogy nem küldtem el hamarabb a képeimet (épp folyamatban),akkor én kapnám az ajándékot. Már múlt héten ültettem egy szép kis barackfát :), csak el voltam csöppet havazva (szó szerint is), és nem volt időm megszkreppelni, pedig tervben volt. Most küldöm "pucin", csak a képeket.
Remélem azért örülsz neki, végül is még március van. :)

Tina írta...

Ó, Atyus, ezek szerint elsiettem a dolgot, igazad van, hiszen még van 2 nap márciusból...! Várom a képeket - ezt az ajándék-dolgot pedig természetesen csak megoldjuk valahogy...!;-)))