2009. március 3., kedd

És ahol még rend lett...!:-)

Két nagyon kedves barátnőm is meglepett még a februári kihíváshoz kapcsolódóan!:-)

Ági ezt írta:

"Kihívás... Tina, én megcsináltam... de se before-se after fotó... inkább bosszankodni szoktam, hogy a francba, én rendet rakok, aztán mindenki elfelejti tiszteletben tartani. Szóval, ez nekem állandóan kihívás, de ma végül is örülök, meg talán néhány napig a rendes ruhásszekrénynek:-)))
VISZONT! Ma Máté rendet rakott az íróasztalán:-).. komolyan, nem emlékszem, hogy ilyen mikor volt utoljára, dehát végülis kamasz..."

Szilvi pedig ezt küldte:



"
Kedves Tündérliget-szerkesztők :-DDD
Belső naptáram a rövid február miatt becsapva érzete magát, mikor hirtelen, 28-a után máris elseje lett.
Mivel általában mindent az utolsó pillanatban csinálok meg, éppen lecsúszva a februárról tudok csak eleget tenni a februári kihívásnak :-)
Sokakban él a tévhit, hogy ami a szekrény tetején van, az valahogy nincs is. Nem lépünk rá, nem kerül folyton a kezünk ügyébe, szóval olyan kellemes kis suvasztós hely. És aki az adott lakásban él, hajlamos nem észrevenni a szekrény tetején uralkodó káoszt. Szerintem sokszor hasznos lehet, ha úgy nézünk körül a lakásunkban, mintha először, idegenként lépnénk be oda. Ekkor már szerintem rögtön szembetűnnek az oda nem illő dolgok.
Nálunk a szekrény tetején főleg olyan dolgok lapultak, ami féltettem a gyerekektől: kölcsönkapott társasjátékok (khm-khm) és a gyerekek kreatívkodásához szükséges holmik: gyurma, festék, zsírkréták. Előbbieket visszaadom neked a jövő héten, utóbbiakat egy nagy papírdobozba tettem. Volt pár tönkrement, kiszuperált játék is, ezek a kukában landoltak ma.
A dolog szépséghibái:
- a rendes rész alatti kis polc, ami állandóan zsúfolt, hiszen azt sem érik el és olyan jó oda suvasztani (ígérem, ezt is elrendezem)
- muszáj egyelőre a szekrény tetején maradniuk a stúdióvakuknak, mert egyszerűen még nem találtam nekik biztonságos helyet
Köszönöm a jó kis feladatot, várom a többit!
Egy márciusi rendrakó :-D"

Nincsenek megjegyzések: