2012. február 15., szerda

Mezből jelmez: méhecske

A kisfiam egy kis ovistársával együtt kiötlötte, hogy mindketten méhecskék lesznek az ovis farsangon és ebből semmiféle pók, párduc, kígyó, indián és denevér jelmez sem tudta eltéríteni. Böcsülettel' bejött velem a gyermekjelmezeket is áruló sarki bababoltos nénihez, de bármit mutattunk neki, csendesen fejcsóválva csak ennyit mondott: "Méhecske!" Így aztán a szomszédos angol turiba vettük az irányt, hogy szétszabható sárga pólót kerítsünk, ugyanis a családi rongyoszsákban csak ilyen színű anyagot nem találtunk...

És van az úgy, hogy az utolsó pillanatban az ember lánya mellé szegődik a szerencse, ugyanis rögtön az első sztenderen egy fekete-sárga csíkos felnőtt mezt találtunk, amelynek szinte ugrálva örültem:
1. Nem kell csíkokat vagdosni-varrogatni!:-)
2. A mezanyag nem foszlik, így nem kell beszegnem!:-)

Így kemény 500 forintért jött velünk a hosszú ujjú férfipoló és az alábbi lett a sorsa:


Keresztbe rámértem a kisfiam fekete hosszúujjú pólóját, ami később a mellény alá kerül és ez alapján megrajzoltam, majd kivágtam az elejét és hátulját. A varrásokat a vállán meghagytam (eredeti mez oldalvarrása), így kevesebb dolgom volt. Utána egyszerűen összevarrtam kézzel a két oldalát és kész is lett!:-) A mez egyik ujja jutott még a kislányom derekára, az ő sapija és a kisfiam szemmaszkja bolti.

2 megjegyzés:

{Hana} írta...

Ez nagyon tuti!! Éljen a kreativitás + turkáló párosítás! :D

Tipitá írta...

A turkáló már engem is sokszor kimentett! Jó lett a jelmez!