2009. szeptember 1., kedd

Készíts magadnak valamit!



Hű, hát hamarabb elérkezett ez az ősz, mint hittük volna! Én legalábbis így érzem. Az idő nappal még nagyon szép, de azért a hűvös reggelek már jelzik, hogy valami változóban van...

Köszönöm a augusztusi kihívásra érkezett válaszokat még egyszer, örülök, hogy sokan belefogtak valami újba és kipróbáltak valami eddig ismeretlen dolgot!

A szeptemberi kihívás most végre ismét a kreatív, kézműves olvasóknak kedvez:

Készíts magadnak valamilyen mindennapi használati tárgyat saját kezűleg!
Lehet bármi, bármekkora és bármilyen technikával készült, de fontos, hogy aztán az utána napi szinten a hasznodra legyen. Gépesített segédeszközök és mások által készített tárgyak is használhatóak hozzá, átalakítani is lehet egy régebbi használati tárgyat, a lényeg, hogy a saját munkád benne legyen a végeredményben.

Izgatottan várom a fotókat, beszámolókat!:-)

4 megjegyzés:

Schulcz Veronika írta...

Jaj! :-) Még egyelőre ötletem, elképzelésem sincs... :-)) De nem adom fel!

csuti írta...

Ez tetszik nagyon! Remélem lesz időm valamit készíteni!

Klári írta...

Szia Tina! Nagyon inspiráló ötleteid vannak, úgyhogy én el is készültem vele. De biztos, hogy fogok késziteni még valamit szeptember folyamán.
És ugye nem baj, hogy a blogomon http://kaszasklari.blogspot.com/ összevontam Timcso kihivásával, de úgy éreztem, annyira megy a kettő egymáshoz, és tudom, hogy Te is szereted ezt a stílust.
Szóval, jövök még!

Tina írta...

Dehogy baj és köszi!