2009. szeptember 29., kedd

Festett cserepek

Éva nagyon klassz színes mediterrán sk-cserepekkel nevezett be erre a hónapra!

"Jelentem: a szeptemberi kihívás teljesítve !
Bár egy picit talán eltértem most is a kiírástól, hiszen nem használom minden nap az adott tárgyakat, de gyönyörködünk bennük majd akár naponta. Márciusban volt az a feladat, hogy ültessünk. Böcsülettel végre is hajtottam, édes kis fácskákat, bokrokat telepítettem az erkélyünkre. A picikék sajnos kihaltak, nem szerették a helyet :( A nagyobbak viszont igen, mert kinőtték a ládákat.
Ki kellett találni hogyan tovább. Egyértelmű volt, hogy át kell ültetni őket szóló, nagyobb cserepekbe. Viszont egy-egy ilyen nagy kerámia 5-8 ezer forint, határ a csillagos ég. Nos, ezekből négy darab már szinte vagyon. Így a megoldás az lett, hogy vettünk olcsóbb, teljesen csupasz cserepeket és alátéteket, két doboz festéket, és ecseteket. Két este pingáltam, egy este ültettem. És készen vannak a nagyon szép, élénk színű cserje lakok. Nekem nagyon tetszenek ! Remélem nektek is !"



Nagyon köszönöm a különösen részletes fotó-krónikát!:-)

2 megjegyzés: