2009. január 19., hétfő

További fecskék...:-)

Köszönöm a játékkal kapcsolatos nagy érdeklődést mindenkinek, örülök, hogy ennyiőtöket motivált egy kis mosolygós visszatekintésre!:-) (Sajnálom viszont, hogy férfiember nem szánta még rá magát a kreatív számvetésre, de ami késik, remélem, hogy nem múlik... Pedig ők jelen korunk legnagyobb helykeresői szerintem, úgyhogy igazán bátran belefoghat(ná)nak...!:-))

Néhány gondolat és alkotás Tőletek:

Kati:

Word file-ban, fotókkal illusztrálva és havi összefoglalóban küldött három oldalnyi élményt és örömöt nekem, amelyek nagy része a külföldön élő felnőtt ikerlányaival voltak kapcsolatosak. Arra kért, hogy a levél személyes részét ne tegyem fel itt nyilvánosan, de a levele elejéből ezt azért idézem:

"Kicsit félek az önismereti feladatoktól, úgy látom komoly játék lesz, de érdekes. Biztos hasznos egy ilyen terápia. Képzeld, eddig még soha nem gondolkoztam azon, sikeres vagyok-e? Mivel mindennek a pozitív oldalát látom meg először, nem is gondolok sikertelenségre. Lehet, hogy ez önámítás, mert mindennek két oldala van, de sokkal szerencsésebb optimistán nézni a világot. Hiszen minden csak hozzáállás kérdése. Annyira relatív, hogy ki, mitöl érzi magát sikeresnek. Jól érzem magam a bőrömben.
Talán ezért nem szoktam gondolkozni azon, sikeres vagyok-e? (...)"

Mónika (Mobil):

"
Az én képem itt található (blogom még nincs):
Felkeltette az érdeklődésem a kihívás, mert nagyon igazad volt a bevezetőben, az ember gyakran csak azt mondogatja: ez sem sikerült, az sem sikerült.
Meg kell, hogy mondjam, nem volt könnyű összeszedegetni a 2008-as évet. Itthon vagyok GYES-en, nevelem a majdnem 2 éves ikerlányaimat, meg az iskolás fiamat. Sikerek? Nekem? Először nem is tudtam mit felsorolni, annyira belesimultam a hétköznapokba. Aztán eszembe jutott Kréta, és az, hogy oda azért mentünk, mert MÁR 10 ÉVE VAGYUNK HÁZASOK. Aztán már jött a többi "magától"... Köszönöm az ötletet!"

Rika:

"Ahogy a blogomon is írtam, más műfaj, de hasonló indíttatásból született, mint a kihívásod.
Mivel egy monstrum, inkább csak a borítóját küldöm. Rád bízom, mit kezdesz vele. Az egész itt van. "


Nincsenek megjegyzések: