2009. január 21., szerda

"Mégtovábbi fecskék"...:-)))

..., amilyen címmel Zsuzsi küldte a saját tavalyi évéről szóló összefoglalót:

"
Láttam az első, januári kihívást, és én már csak akkor kapcsoltam, mikor az első fecskék képei fent voltak a Ligeten. Ez tovább fokozta a kedvem, hogy elgondolkodjak, számot vessek, és alkossak. Íme az én évem legfontosabb eseményei! Köszönöm a jó ötletet!"


Ez pedig anyukám, Merika műve:

"
2008 nekem valóságos siker év volt. Az oldalon ezt örökítettem meg, a virág szirmainál kihúzható komment cimkéken. A címkéken a következőek találhatók: - boldog, örömteli családi együttlétek többször az év folyamán - március: sikeres nyugdíjba vonulás - május: festménykiállítás Vácon - augusztus: csodás nyaralás - jul-tól,szeptemberig: házfelújítás - november: kettős hónapoldala első helyezés a scrap.hu-n Talán ezek a legfontosabbak, bár még tudnék néhány dolgot sorolni."

Ennek annyira örülök!:-)))

Kisvirág26 (Kriszta) "Csupajó 2008" című oldala:

"Elkészítettem én is az oldalamat a Tündérliget kihívására. Köszönöm a lehetőséget! Egyértelmű volt, hogy csak a scrap oldal jöhet nálam szóba, mint kifejezési eszköz :D Csináltam egy tervet, rajzolgattam és végül készítettem egy teljesen másmilyen oldalt.
Mivel abszolút pesszimista beállítottságú vagyok, nem csak élvezetes, hanem hasznos is volt számomra ez a kis tudatformálás. Köszöm a lehetőséget és várom a következő "feladatot"!"

És végül, de nem utolsó sorban kedvenc fotósom és legkevesebb barátnőm, Szilvi (alias Picur) oldala:

"Csináltam végül egy kollázst, ami 9x9, azaz 81 kedvenc képemet tartalmazza, amik mind 2008-ban készültek.
Már az is tanulságos volt, ahogy 2008. januárjától kezdtem átnézni a fotókkal teli mappáimat és másolgattam át a kedvencek közé a képeket. Az elején el voltam képedve, miket engedtem ki a kezeim közül és csak elvétve volt egy-egy, amihez mai fejjel is "a nevemet adnám". Ahogy haladtam a hónapokban, úgy kezdett begörcsölni a kezem a másolás és beillesztés billentyűkombinációtól :-) Szóval ez jó jel, talán jó úton haladok. Oké, a talánt kihúztam. :-) Remélem a 2009-es kollázs 20x20-as lesz :-DDD"

Szívből kívánom, hogy így legyen!:-)

Nincsenek megjegyzések: