2009. január 24., szombat

És még több siker...!:-)

Újabb szépséges számvetések...!

Szabina (Sabee):

"Én is készítettem egy oldalt a számomra kedves 2008as emlékekből. Tetszett a feladat, és bár nincs telis tele írva az oldalam, nekem mégis szép volt 2008. A legszebb emlékem pedig, hogy a párom megkérte a kezemet :)))))"

GRATULÁLOK!:-)

Atyus (Anita):

"A kihívás rögtön beindította a fantáziámat és végre én is elkészültem a saját számvetésemmel! Igazából már rég "készen" van, de a kép még csak most került rá. Próbáltam minél vidámabb oldalt készíteni, mert a 2008-as évem is vidámra sikeredett. :) A listát egy kis csellel lehet megtalálni, de nektek elárulom a titkot. ;) Nem óriási dolgok ezek, de számomra sikerek, és ezektől vált még szebbé az év. Ja és az egyik legfontosabb az oldalon, hogy a tavalyi kedvenc fotómat foglaltam oldalba. Ritka, hogy egy rólam készült kép minden részlete tetszik. (Talán épp azért tetszik, mert boldog vagyok rajta.)"

Szrjudit:

"Nagyon köszönöm neked ezt a kihívást, olyan jól esett ezzel foglalkozni! Igazi ajándék ez, magamnak! Nem is tudtam másképp elképzelni, csakis fantasy stílusban. Megpróbáltam egy-két szóval jellemezni a tavalyi év sikereit, ezek amolyan címszavak, de a lényeg bennük van. Ez a mi tündérligetünk, remélem látszik, mennyire boldogok vagyunk, és bízom benne, hogy sok-sok ilyen szép év áll előttünk, mint a tavalyi!"

1 megjegyzés:

csuti írta...

Én is készítettem egy oldalt, megtalálod a blogomon.