2010. november 16., kedd

Lenka

Egy szívet melengetően Igazi Mesekönyv bemutatóján jártam a hétvégén a kisfiammal. Még sosem voltunk ilyenen, pedig a szerzőt és illusztrátort, Szegedi Katalint régről ismerem, legalábbis a hírét és a képeit: egy régi munkahelyemen sok éve egy külföldi multicégnél a főnököm irodájába az ő egyik mesefestmény-sorozatát vettük meg a falra. (A cég ettől nem lett emberibb sajnos...)

Örömmel bukkantam rá néhány hónappal ezelőtt Kata blogjára és követem őt azóta is. A múltkori gödi kiállítását végül elpasszoltuk, pedig a szomszédban lakunk, de ezt már nem hagyhattuk ki. A könyv bemutatóján kisfiam a mesét, én pedig az eredeti kollázs-szerű illusztrációk csodáját élveztem leginkább. Fiús család lévén Kata könyveit eddig nem vásároltuk, nade majd most! Lenkát is rögtön a négyhónapos kislányomnak dedikáltattam, így meg is van az első saját mesekönyve.:-)

Szeretettel ajánlom mindenkinek! (Ráadásul jelenleg a Pagonytól 20% kedvezménnyel rendelhető.)

Nincsenek megjegyzések: