2009. október 19., hétfő

Unokatestvérek

Kati küldte az alábbi aranyos beszámolót az októberi "Idő - Vele" kihívásra:

"Úgy érzem, teljesítettem az októberi kihívást.


Van egy távoli unokatestvérem, akivel gyerekkorunkban sokat játszottunk, nyaraltunk együtt. Nem szakadt meg a kapcsolat, telefonon szoktunk beszélgetni, de a személyes találkozások csak a családi ünnepekre szűkültek. Pár évvel ezelőtt meghalt a férje, két felnőtt lánya már önállóan él.


Vasárnap egyedül voltam itthon, mert Jóskának d.e. próbája volt, este meg előadás a színházban. Ritkán csinálok nélküle programot, de most úgy gondoltam, megkérdezem Juditot (Ő az unokatesóm) lenne-e kedve velem tölteni a délutánt. Nagyon megörült nekem, végül én mentem el hozzá. Egy kis süti és finom tea mellett jól kidumcsikáltuk magunkat. Nagyon kellemesen telt az „IDŐ-VELE”. Megbeszéltük, hogy máskor is megismételjük."


(illusztráció: boingboing.net)


:-)

Nincsenek megjegyzések: