2012. május 13., vasárnap

Kipróbáltam: Macaron készítés


Április 4-én reggel a fenti ajándék voucherrel ébresztett a kis családom. Akkor derült ki számomra, hogy rögtön másnap, 5-én 18 órakor jelenésem van egy macaron készítő tanfolyamon a Chefparade-nál!:-)
Másnap őrült belvárosi parkolási kísérletek után végül pár perc késéssel estem be, de még nem kezdtek - még vártak, a fél társaság ugyanis valamiért nem jött el a jelentkezők közül (ez később még fontos lesz)... Szóval késve kezdtünk és aztán belehúztunk, mert 3,5 órás program állt előttünk. Dóri, a csokimester már előkészített mindent, sőt, annál is többet, mert több tepsi csodaszép lila macaront máris megsütött előre, nekünk kezdésképpen a mandulaliszt és cukor átszitálása jutott (iszonyat meló), míg mások közben cukorszirupot kevertek-melegítettek, abba ételfestéket kevertek, habot vertek és így tovább... Végül sorban három adag, különböző színű tésztát nyomtunk habzsákból és sütöttünk peremesre, volt chilis-narancsos, wasabis, vaníliás csokikrém és szedres-marcipános krém tölteléknek, úgyhogy volt mivel megtölteni a rengeteg csodaszép, színes korongot.
Hatalmas meló volt, de megérte: öten tíz ember adagját osztottuk el és vihettük haza, így utána napokig rájártunk és a családnak is jutott belőle bőven!:-) Itthon egyedül én (!!) nem állnék neki, macerás egy süti ez, de egy jó kis baráti programot lehet kerekíteni belőle - persze azért nem ismét 4x4 tepsivel sütve...:-)))




2 megjegyzés:

Katalin írta...

mekkora buli lehetett már, nekem is szívem csücske a macaron

Katalin írta...

ezt a nyomorult pár betűt képtelen vagyok idemásolni,ötödikre tom elküldeni tőlük a lényegtelen hozzászólásomat . pedig nem vagyok robot, de nagyon utálom a szólenőrző betűképeket