2011. július 9., szombat

Csokifondant

Olyan csokis süti, ami belül folyós és kanállal kell enni, ráadásul gyorsan elkészül és ISTENI! Pár hónapja bérelt helye van a személyes "élménytáramban". Mutatom is a receptet, mert minek ragozzam...?:-)))

Hozzávalók:
20 dkg 60%-os étcsoki
10 dkg vaj
4 db tojás
15 dkg cukor
5 dkg liszt

A csokit a vajjal mérsékelten meleg vízfürdő felett összeolvasztjuk. Közben a tojásokat a cukorral habosra keverjük, beletesszük a lisztet, végül a vajas csokit és csipet sót. 6-8 kisméretű, kivajazott-lisztezett felfújtformába elosztjuk, elég félig-háromnegyedig tölteni ezeket. Én kb. 180 fokon 10-12 percet szoktam sütni, a sütőt előtte pár percig előmelegítem. Figyelni kell, amikor a süti kb. 9-10 perc elteltével elkezd emelkedni, utána már csak 2 percet szabad sütni, hogy a közepe folyós maradjon.

3 megjegyzés:

Schulcz Veronika írta...

Ez ugyanaz, mint a csokis szuflé? (Olyat már készítettem, isteni! :-) )

Tina írta...

szuflét nem csináltam még, csak ettem, ízre-állagra hasonló

{Hana} írta...

Hű, ezt ki kell próbálnom! :D Bár nincs ilyen formám, úgyhogy megpróbálom nagyobban :-))