2011. január 5., szerda

Meska boltom

Örömmel szeretném megosztani Veletek itt is, hogy tegnap megnyílt a Meska boltom!:-)

Decemberben Hana inspirációja nyomán, de igazából mégis egy véletlen folytán - azaz hogy egy papírboltban belebotlottam süthető gyurmákba ezer színben és egyéb kellékekbe - nekiláttam apró süteményeket gyártani ajándékba. A lelkesedésem nyomán felgyűlt készletek aztán így január elejére megfelelőnek találtattak arra, hogy nyissak nekik egy üzletet, úgyhogy mostantól ott is kereshetitek őket, folyamatosan kerülnek fel az új cuccok, bár egyelőre még nem sok minden van fent.

Az alkotmányok a kreatív blogomban is láthatóak folyamatosan - az utolsó bejegyzések most csak ezekről szólnak.

---

Ha kissé elhanyagoltnak találtatik is a következő hetekben a Liget, az nem azt jelenti, hogy megfeledkeztem az itteni Olvasóimról: egy tavaly elkezdett tanfolyamom előkészületeinek utolsó simításaiba fogtam most január elején, amivel remélem, hamarosan előrukkolhatok - addig izguljatok csak, mi is lesz az!:-)

Szíves türelmeteket kérem, azért továbbra is jövök lélekemelő dolgokkal és önismereti játékokkal, amikor csak tudok!:-)

1 megjegyzés:

Szilvi írta...

Gratulálok!!!! Csodaszépek, behalás minik, tudod én mindig is szerettem a miniatűr cuccokat :-)
Egyre inkább illik rád az "ilyen nincs és mégis van" jelző, JÓÓÓÓÓ értelemben! Büszke vagyok rád! :-)
PUUUSZI